16 Kasım 2016 Çarşamba

Ruh olmak istiyorum!

Bazen bu dünyaya gözlem yapmak için geldiğimi düşünüyorum. Düşündüğüm gibi bir ruh olsaydım, dünyayı gezerdim, en ücra köşelerine girerdim, insanların en uç deneyimlerini dinlerdim. Her şeyi bilmek isterdim. Her şeyi görmek, öğrenmek... Dünya üzerindeki bütün metrekareleri görmek isterdim. Bütün insanları tanımak isterdim. Bir insan bedeninde bunları yapmam mümkün değil. Ama bir ruh olsaydım, bütün hayallerim gerçek olurdu.
Aslında kısmi zamanlı ruh olsam daha iyi olurdu ama ne yazık ki böyle bir şey mümkün değil. Bilim bunu mümkün kılacaksa ölmemeyi diliyorum.
Bütün uzayı da dolaşmak isterdim. Neden bu insan bedene tıkılıp kaldık ki? Pek bi numaramız da yok.
Özgürleşmenin ilk adımı olarak, herkesi seviniz, saygı duyunuz efendim. Pasifleşiniz. İnsanlara onlar için bir tehlike olmadığınızı gösteriniz. O zaman kimse sizi üzemez, engelleyemez. Ruha dönüşmesek bile hayallerimizi korumuş oluruz.
Hırs, kıskançlık, sinirlilik... Zihninize vurulan kelepçelerdir.
Özgürleşiniz efendim.
Sevgiyle özgürleşiniz.
Boşverin dönsün dünya.
Her turda yeni bir şey öğreniyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder